Saturday 31 March 2012

Post istimewa (Bahagian Akhir)

Perpisahan Cikgu Siti Rahil bt Sayude dari PPKI , SMK Bukit
Jana (17 Febuari 2012)


      Assalamuaikum, saya minta maaf kepada Blog Kenanganku sebab saya terlupa satu lagi daripada saya iaitu Perpisahan Cikgu Siti Rahil bt Sayude dari PPKI , SMK Bukit Jana (17 Febuari 2012).


Mengikut dairi saya, perpindahan cikgu Siti Rahil Bt Sayude sangat Menyedihkan kepada guru-guru dan murid-murid dan juga saya kerana cikgu Siti Rahil telah pergi ke SMK Jelai sebagai penyelaras di Sekolah sana. Tunjukkan gambar di bawah semasa Perpisahan berlangsung.


 Gambar ini daripada facebook cikgu Hasni (Hasni Ka)

      Cikgu-cikgu saya sedang memilih lauk-pauk.












cikgu siti rahil sedang pesanan kepada cikgu-cikgu dan
murid-muridnya.

 Jaguh peserta-peserta nasyid di bawah pimpinan cikgu 
Siti Rahil.


 Kawan saya, Asma' dengan Cikgu Siti Rahil semasa Penyampaian
Hadiah.

Saya (Muhd faez Bin Mohd Said) dengan cikgu siti Rahil.
Buah hati untuk Siti Rahil.

Cikgu Nor Asiah dengan Siti Rahil.

Pengetua SMK Bukit Jana, Encik Ahmad Sukri bin
Mokri dengan Cikgu Siti Rahil.

 Cikgu Siti Rahil keriau.... 



Jam tangan baru untuk cikgu siti Rahil.

Cikgu Siti Rahil dengan cikgu-cikgunya.... Comelnya!


Cikgu Siti Rahil dengan murid-murid kesayangannya kecuali 
(Muhd Faez Bin Mohd Said) 'lelaki".


Selepas ini, Sesi Bergambar dengan cikgu Siti Rahil.... Sempoinya!!!!




Gambar ini daripada Kamera Saya. *yang Ori punya*!





Selepas tamat perpisahan ini, saya balik dari sekolah untuk memberi
pesanan sikit kepada cikgu Siti Rahil daripada saya.


Maka berahhirnya Post istimewa dalam Blog Kenanganku ini. Semoga Jumpa lagi di Blog Kenanganku (edisi aktiviti Saya di SMK Bukit Jana dan Hari Guru 2012) pada bulan Mei ini. Iaitu Sebulan lagi Blog edisi dimulakan. Mulai pada bulan mei ini, saya tak akan menyediakan Post Istimewa untuk Pembaca Blog Kenanganku, Guru-guru dan Pelajar-pelajar UPSI lagi. Semoga kita berjumpa lagi pada Bulan Mei ini...... Blog Kenanganku yang sebenar daripada saya. Edisi Aktiviti Program Pendidikan Khas Integrasi, SMK Bukit Jana dan Hari Guru 2012.... Assalamuaikum, Peace! dan tidak lupa See ya, may!